مصاحبه آرشیو خبر ها
مصدومیت من از مصدومیت کلودیو بدتر بود!

مصدومیت من از مصدومیت کلودیو بدتر بود!

الساندرو دلپیرو عنوان کرده است که بعد از مصدومیت زانو با هم تیمی سابقش تماس گرفته، این اسطوره ی بیانکونری خود در سال 1998 برابر اودینزه در ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و به خوبی از دردی که کلودیو می کشد آگاه است:

 

من امروز به او زنگ زدم، متاسفانه اتفاق وحشتناکی برای او افتاده است، آن هم در آستانه ی یک تورنومنت مهم اروپایی. من برای او ناراحتم، اما او نباید فراموش کند که جوان است ― و حتی اگر این حرف من کلیشه ای به نظر بیاید ― می تواند قوی تر از چنین مصدومیت هایی برگردد. مین یک چیز را می دانم: مصدومیت من حتی از مصدومیت کلودیو هم بدتر بود و من سالهای زیادی بعد از آن بازی کردم و از عملکردم رضایت دارم.

 

او سپس  یوونتوس و بازگشت رویاییش را ستود :

 

بازگشت فوق العاده ای بود، یک بازگشت یوونتوسی، اما غافلگیر نشدم چرا که تیم مکس آلگری قدرتمند است. چند روز قبل گفتم که اگر اسکودتو از دستان یووه بلغزد شگفت زده خواهم شد و به نظر می آید حرفم اشتباه نبوده است. لیگ قهرمانان؟ امسال امکان پذیر نبود، سال بعد باید دید. مطمئنا این جام یکی از اهداف باشگاه است.

 

در پایان، آله به تمجید از کوادرادو پرداخت:

 

به عنوان یک بازیکن، از زمانی که در فیورنتینا بود او را ستایش می کردم، او استعدادی باورنکردنی دارد و دیدن بازی او بسیاری از مردم را به وجد می آورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: